Här är jag

Hääluoe!
Hur har eran dag varit?? ;)
Min har vart riktigt bra. Träffade först Victor en liten stund och åkte hem till han sen skulle han träffa en kompis i Lijleholmen så jag följde med dit och fortsatte därifrån hem till pappa och åt lite haha! Tvillingarna hade åkt på kollo idag så det var helt lugn och tyst där. Syrran skulle också komma dit lite senare och presentera hennes kille för pappa men Chris vad tjurig och ville inte ha besök och bla bla bla. Så då åkte jag och mötte Amanda och hennes kille i skanstull och vi tågluffa lite hem till hans station och sen åkte vi hem till mig och kollade på Sex and the City- The Movie.
Nu har hon nyss åkt hem (sent?? :P) och jag ska inte göra not nu. TV? Kanske kolla på Victors film som jag glömde att ge tillbaka idag haha.

Imorgon ska jag träffa Berk och några av hans kusiner och vänner i Sätra om allt går som planerat. Kuligt :)

Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: Tina

HAhaha jofaan, exakt =D

2009-07-11 @ 00:38:27
URL: http://tajnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0