Fynd, ida, fynd sejer jag till dej!

Har vart ute med mamma och handlat lite i en affar nu. Jag fick med mig MASSOR! Och spenderade lite over 400 kronor moooaaahahahaah!
Ida som tyckte att hon kopt sa bra saker for sa lite pengar idag (2 trojor och en bikiniunderdel for 240 alltillsammans) medans jag kopte FEM saker (en t-shirt, ett linne, 2 klenningar och en hoodie) for mindre en dubbelt sa mycket som hon. 
Na na na na na!
 Aaah jag onskar att jag kan lagga upp bilderna som jag har i min kamera och visa er redan nu =/
Ja men tyvarr far ni vanta nagra dagar till. Sorry guys...

Mamma e ute pa garden med Maiabaja och leker med hennes tva sma kompisar hihi.
Men jag e sa trott, orkade inte vara dar hehe. Jag e saker pa att hon kommer grata nar hon ska hem for att mamma e sa trott att hon inte orkar vara kvar ^^

TO BE CONTINUED

Kommentarer
Postat av: i

MAXINE MEN DU ÄR I ESPANIA ! :O i TURKLANDET KMR JA MED GÖRA FYND GRRRRMJAU !:D , MEN GUD VA KUL FÖR DEJ ÄLSKLING !

2009-07-06 @ 21:13:20
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: marilyn

hej :)

allting bra med dig ? kramis

2009-07-07 @ 01:06:57
URL: http://mwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0