En rolig quiz :D

Det var ju ett tag sen jag gjorde en quiz och nu har jag hittat en som säkert är lite rolig att läsa ^^
Och göra också för den delen hehe.

Man ska kolla i sin mobil och på alla nummer, hålla ner knappen och sen släppa när du vill, men man får inte titta på mobilen och fuska, då blir det inge kul ;)

Jag hatar:Lisa (Linus)
Jag gillar:Senni
Jag är kåt på:Adam
Jag är jätte kär i:Lydia
Sötast:Sara A
Fulast:Wibron
Äckligast:Sammieboy (Sam)
Tråkigast:Catta
Skönast:Kotten (Ted)
Kaxigast:Domme (Dominic)
Bäst:Rebecka
Jag ska satsa på:Amanda (Syster)
Min bästis:Victor
Jag vill ligga med:Lejjo (Leo)
Jag delar en hemlis med:Roma
Jag skäms över:J.Baby (Jonis/Jonathan)
Min idol är:Jucke N (Jacob)

Aaamen så att ni vet så är inga av svaren rätt. Haha, bara en kul grej, och så har jag lite konstiga namn på minna vänner i mobilen. De flesta iaf XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0