Deppig av mig

Hej hej.
Kanns som att jag e pavag att bli heeelt deprimerad. Jag mar illa, e trott (har vart det i 3 dagar nu..), har ont i magen och vadret e skit.
Kanner mig jatte seg.
Mormor aker hem till Sverige dag, om nagra timmar bara och jag vet inte vad jag ska gora de narmaste dagarna.
Jag saknar alla idioter dar hemma!!!
Det man helt enkelt far gora idag for att bli gladare e att slanga bort alla pengar pa skit moooohahahaahahaha!!!! *evil smile*

Synd att jag inte kan lagga upp bilderna an som jag tagit hittills. Vissa e riktigt fina och roliga :)

Men ni far ha det bra at mig medans jag e i angest har borta, tuseals mil fran ALSKADE STOOOOOCKHOOOLM!!

Besows!  ♥

Kommentarer
Postat av: i

du som hata sverige hahahah ! xD ne men saknar dej ! <3

2009-07-06 @ 19:37:57
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0