Dagens

dagens låt : When it all falls apart
dagens frisyr : Plattat och mest uppsatt
dagens smink : mascara
dagens klädsel : jeans och linne
dagens roliga händelse : kolla på film med Amanda :)
dagens planer : Inget
dagens vill ha : En ny mobil!
dagens saknad : Nikkipikki! ♥
dagens drog : mina ipren :S
dagens tråkigaste : inget
dagens finaste : mp3n :)
dagens måste : skaffa en ny mobil!
dagens dricka : juice ^^
dagens köp : Inget
dagens mat : brokoli och potatis soppa :P
dagens kärlek : Modern min<3
dagens mående : Glad och nöjd
dagens skratt : Mitt :D 
dagens tanke : Data data data!!
dagens irritationsobjekt : Inte så mycket möjligheter att göra haha
dagens smycke: mina vita hjärtörhängen
dagens just nu: Sitter här hemma bara :P
dagens sjuka: Mensvärk.. -.- :@
dagens kommentar: Jahajah

Kommentarer
Postat av: charlina och elisabeth

sv: härlgt :)

tack !

2009-07-21 @ 22:56:45
URL: http://blackywhite.blogg.se/
Postat av: nicole

aaaaaaaw I am the dagens saknaaad!

miss u too min privata hora see u soon! love u<3

2009-07-22 @ 01:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0