Cupcakes :)

Sitter och slickar smet just nu, mamma gör cupcakes för imorn då hennes kompis har en babyshower. yey!
Har vart där jag sa att vi skulel gå idag. Trevligt. Med en liten vild unge också. Jätte söt är hon, 3 år haha.
Imorgon ska jag upp tidigt och ska möta Kidah i BLACKEBERG?? För att vår kompis Sara har skolavsluting. Haha skit kul grej. Hon satt uppe mitt i natten nu på lovet och hennes mamma kommer och säger

-Jussde, du ska på sommar skola.
-Jaaahaa... :S När??
-Imorgon. :)
-Eeeh,, okej.. Vart?
-Blackeberg :D
(Tar typ över en timme från Husby till Blackeberg)

Haha skit kul! Efter det ska jag till babyshowern och träffa Keisha där bla ;)

Och på tal om ingenting. Vi ska få målat här hemma, i mammas rum och mitt tak. Så vi har flyttat ut allt i resten av lägenheten så inget får typ plats haha.

     

Notera mammas HELT tomma rum utan möbler ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0