Chill

Hellu! Sitter har mitt i natten och skriver ett inlagg nu nar man anda har chansen hehe.
Shit helt blot och alla sover haha. Egentigen ska jag inte sova har hos min moster men vi var nagra som skulle ut och ata pa resturang men alla utom jag och mormor blev daliga och sjuka typ (lixom 4 st!!) sa da gick bara jag och mormor sen nar vi skulle ga hem borjade det regna som fan och vi blev helt dyngsura! Sa nu sitter jag har med blota klader haha.

Dagen i sig har vart skon och vi har hunnit med mycket. Gatt i barer, atit, solat och BADAT pa stranden traffat massa folk, akt min "morfars" motorcykel hihi. Ja mycket.

Men helst vill jag aka hem till Sverige for de har svenska alfabetet, jag kan skriva fler inlagg och vara lite mer intressant, forlat men ni far het enkelt vanta fyra dagar till hehe, och jag kan vara med mina kompisar, har e jag bara med massa vuxna och gamlingar haha. Jag saknar min syster, och Ida och folk som pratar SVENSKA!
Men jag vet att jag ska vara nojd nar jag val e har eftersom att sen kommer jag gnalla om skitsverige och att det e sa trakigt och allt det haha.

Sen fick jag sms av Ida baby att hon kommit i top 20 listan pa mest aktiva pa blogg.se! AAh jag e sa glad for hennes skull! Shit asso. Congrats ;)

Ska nog avsluta har nu, ha det bra alla! Godnatt!



We can be sad together ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Den är bra :D

2009-07-06 @ 01:49:37
URL: http://tajnas.blogg.se/
Postat av: i

hahaha omg ta bort bilden ! hahah!

älskar dej maxine ! soulm8 ! <3

2009-07-06 @ 10:25:42
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: susan

söta ni är =)

2009-07-06 @ 10:42:15
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0