Beenie Man / Någons landet ;)

Hej på er!
Har inte kunnat blogga för igår var jag ute hela dagen, kom hem runt 3 eller nåt för jag, syrran och pappa hade vart på Beenie Man i Tyrol :), vi hade jätte trevligt, det var kul att unmgås alla.
Idag funkade inte interneten på morgonen (typiskt :P) sen åkte jag, mamma, Roger och barnen till Rogers gamla chef ute på landet någonstans och grillade. Vi hade trevligt.
De hade fyra katter och en rolig sak var att en var helsvart- mormor hade en sån som hette Mio, en annan var mörkgrå randig- jag hade en sån innan som hette Tigis (R.I.P ♥) och till sist har vi ju lilla korkskallen Curry och det fans en katt som såg ut som honom också fast kortare och lenare päls och som var tjockare (och charmigare) han hette Gustav för att han såg exakt ut som Gustav i serien och filmerna haha!
Nu har jag kommit hem och sitter med te på bordet och har ätit mackor (♥ till mackor!). Mamma, Andrew och Samantha sitter och kollar på batman på 6an och Roger och Jason har inte kommit hem än. Vart de nu än är haha!

 
Här kanske de inte ser SÅÅ himla lika ut eftersom att det är ett jätte konstigt ljus på Curry :S
Men men: Gustav och Curry minsann ;)

 
En flummbild på mig och Mandis men det var den enda jag hade från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0