Ajda time today

Vill ni veta en konstig sak???
Jag var först att vakna av 6 personer. Haha coolt va? :D
Brukar aldrig hända men jag kunde inte sova. Somna typ halv 4, 4 och vakna först 7 sen 9 och sen 20 i 11. Oj oj oj vad hände? Var inte trött helt enkelt.  :S
Om planerna går som bestämt så ska jag träffa Ida kl 5 idag men jag är inte helt säker. Man vet inte alltid med Ida :P
Men vi har inte bestämt not än- ingen av oss har pengar. Men det är ju som vanligt haha!
Jag får pengar imorgon så en dag klarar jag ju av ;)


Min nuvarande bakgrundsbild på mobilen haha

Kommentarer
Postat av: i

MAXINE TA BORT !!!! :O FYFAN ! hahahahah "om d går som planeran" HAHAHHAH! <33333

men vi ses imorn då :)

2009-07-19 @ 16:16:43
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0