Very LONG day

Idag är det ju tisadg så vi slutade halv 5 idag. Fast det var rätt chill ändå för vi hade bara två riktiga lektioner- SO och matte. Sen hade vi bara svenska +, sewing och gymap, fast alla var dubbel, som gjorde det till en lång dag hehe ;P

I går läste jag Naomis blogg och hade en Hip hip hora parodi från Youtube och det fick mig att komma på att det var fett länge sen jag såg filmen och den är ju bara FÖR rolig! Så jag har typ frågat alla jag känner om de har filmen haha. Allt de säger är "ladda ner den på datan" men kan inte för min data e så seg... =/ eller "hyr filmen bara" men jag vill inte behöva betala (snål haha) och jag vill ha filmen ett tag. Haha. Oh well.

Sen har jag börjat lyssna på massa JÄTTE gamla låtar haha som jag fastnat för men de är ju ändå rätt bra ;P
Som till exempel "Mmmbop" med Hanson, "Truly, madly, deeply" med Savage Garden och "Crush" men Mandy Moore.
 Fast fler också.



Sen har jag den här bilden som jag bara tycker är så himla skön! XD



I might come back! puzz maxi!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

hahahahahhahahah! xD jag dör av garv när jag ser sen sista bilden ;) hihi

2009-02-01 @ 13:47:17
URL: http://isabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0