Vad som än nu händer i livet

Okey! :)
Nu sitter jag och kollar på Top Model. Asså jag gillar programmet, men Tyra är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ överdriven hahah!

Idag vakna jag och som som vanligt sent till skolan haha. Missar fan alltid engelskan, inte konstigt att jag har IG i det XD
Och ändå hade jag liksom redan sovit över 12 timmar, jag var fett trött efter gympan igår så jag somna kvart över 19.00 haha. Jag är fan sjuk.
Men jaa efter skolan gick jag först till dumma mentor meeting. Det hjälper inte ens, även om mr.wohlner tror d... =/
När jag var klar där och hade hört Alex och har dumma gnäll GICK jag och Nicole till tuben. Hon har inte fått sitt busskort än haha. Då var vi fett hungriga och samlade ihop oss 45 spenn och köpte två salami mackor (mmmmmmmmmmmmhh!!) och två stora marabou, amigo och apelsin (mmmh... marabou hahaha!). Sen chilla vi bara nere vid tunnelbanorna och stannade där och åt under 3 tåg. När jag kom hem var jag inne på datan lite och åt mat, sen åkte jag och mamma till barkaby och lämnade mina HELT trasiga och snea skor som jag haft i typ 2-3 veckor bara XD och så fick jag två nya för samma pris som var mycket finare :D
Och by the way: WOOHOO! FAAN, GU VA BRA CLARK ÅKTE UT FRÅN TOP MODEL. Hon ser ju ut som en fucking fågel juh! Idiot, fan va glad ja blev :D :D

Jag funderar på att kanske skaffa mig ett jobb, asså vad som helst, ja behöver fan pengar haha. Säger till när det händer ;P haha

Sen måste jag börja träna också. Börjar bli lite fet, men jag vet inte vad jag ska träna. Ingen basket, trött på det. Jag har också funderat på cheerleading, simmning, fotboll (haha) och mer. Om det är någon som har nåt förslag så kommentera eller nåt, skulle uppskatta det ;)

Idag gick jag, Anastasia, Tiffany o Bridgit till school band för första gången den här terminen. Asså vi äger så jävla hårt!  Vi sjunger "Halo" av Bethany Joy Lenz som spelar Haley i One Tree Hill, ni känner säkert igen henne. Bridgit spelar keybord, Alex gitarr, Leo trummor, Linus bas och Andrew piano. Så är det jag, Tiffany och Anastasia som sjunger. Vi är så duktiga :D Till och med mr.adolfson (musik lärare) säger att vi är bästa school band han haft haha!

Jag vill gärna att ni kommenterar mycket och ger förslag om vad jag kan skriva lite om då och då. Vad som helst. Skulle vara kul att både skriva och för andra att läsa. Ni kan hjälpa den att bli mycket bättre :)

Ciao! Puzz // Maxine

Kommentarer
Postat av: hanna

håller med första meningen, men det är det hon får betalt för ;)

2009-01-21 @ 22:16:01
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0