Buissy Friday

Hellu. Fan vilken lång dag asså :P
Jag har haft en trevlig och rätt upptagen dag.
Först art, sen matte, sen SO, sen svenska o till sist "läxhjälp" men den gick inte jag på för jag skulle till tandhygenisten i kista för att sätta fast mitt tand smycke. Det blev rätt fint tycker jag :)


Man ser inte så bra p.g.a min dumma kamera. men det är iallafall en liten guldstjärna på tanden :)
När jag var klar med det så åkte jag tillbaka till stan och träffade Ida, Sara, Patti och Ariana på Souk. Sara skulle ta hål i örat. Alla verkar göra det nu för tiden på Souk XD
Efter det så gick vi och letade efter någon ställe att äta på så vi gick till Kungshallen. Jag beställde SUSHI! (MMH), Sara och Ida beställde kebab hehe. Och så vet jag inte vad Ari och Patti köpte. Jag la aldrig märke till det hehe.

När vi var klara var det bara jag Ida och Patti som fortsatte till en smyckes affär och det slutade med att jag gick ut där med två halsband och tre par örhängen haha.

Till sist ville Ida byta en kofta på Gina Tricot i T-Centralen så vi gick dit och som alla vet är det ju typ halva REA priset på allt och alla tröjor och det kostade BARA 50 KRONOR!! Så jag köpte detta:

 Man kanske inte ser så bra men det är en långärmad svart tunika, en lång stickad vit tunika och en t-shirt. Alla kostade 50 kr styck. Helt otroligt :D

Efter det åkte jag bara hem.
Imorgon ska Keisha och Makedah komma hit och vi ska ha typ en tjejmiddag. Sen på kvällen lite senare KANSKE jag och Nicole ska till en fest i Älvsjö, och så ska jag sova hos henne. Men det är inte bestämt, 50/50.

Jag fick reda på att jag kommit in i cheerleading laget Dynamites. Fast jag vet inte om jag ska börja. Vill inte göra det själv ;P
Ni får kommentera och säga vad ni tycker om det :)

Jag fick en jätte söt bild på min lilla Alexandra om jag nästan aldrig är med längre. Men hon är ju så söt och underbar, det måste ni hålla med om ;)

 The look of an angels face <3

Jag har inte så mycket mer att skriva om så tills senare

SEE YAH BABIES!! KISS N HUGS //MAXI

Kommentarer
Postat av: lixa

men nej din lilla llama! det borde stå the look of ugliness eller något sånt!!

2009-01-23 @ 23:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0