Ångest

Hej igen :D

Nu sitter jag och chattar me lilla Victor och kollar på tv, men det finns typ inget intressant på...

Efter förra inlägget har jag och Amanda hunnit komma hem från henne, seg som hon var, vi åkte hem till Husby och satte på Bernad och Bianca haha! Asså det är fan höjdar filmen. Vi garva så hårt att jag fortfarande har ont i halsen, och så spolade vi tillbaka hela tiden när det var roliga scener. De roligaste var när Bernad fick ont i öronen och allt när de var på "flyg stationen" och väntade på albatrossen och den andra scenen (roligaste XD XD XD) När de kraschar och råttan Lukas ger Bernad alkohol och när albatrossen ska flyga iväg och blir påkörd av träskmobilen hahahahaha!!!!!!!!
Asså min o Mandas humör e så jävla skön, ja orkar inte, jag sitter allvarligt fortfarande och garvar, det var typ en timme sen den tog slut haha, mamma tycker typ jag är sjuk haha!
Oooh mamma tog nyss fram semlor :D hon köpte det förra veckan också haha, hon verkar gilla de.
Det är ju snart Fettisdagen också :) fast vet itne när haha

Jag vill ha ett husdjur... :( men jag får inte. Jag har en katt på landet med mormor och morfar fast jag är typ aldrig där längre... Aja får väl ta och göra det ;)



CURRY MIN SÖTA LILLA SAK. Hahaha vikken tönt du är.
Oh lord i maj blir han hela 6 år gammal! Oj oj oj du, Curry börjar bli gubbe <3




 Ärligt, vem tycker inte att den här lilla sötingen är söt?!

 Assssåå! Jag får ångest av att kolla på de. De e ju bara SÅÅÅ söta!



 Det hära är en Irländs vattenspaniel. Det är en av mina favorithundar.

  ALLVARLIGT TALAT! FÅR MAN VARA GULLIGARE?! Så här ser de ut när de är valpar... Vill ha en  :( :)


Aja får komma tillbaka till det här ämnet en annan gång ;P, måste sova nu, är trött.

GODNATT MINA KÄRA, VI SES SÄKERT IMORGON :D

Godnattkram och godnattpuss till er alla! // MAXI


Kommentarer
Postat av: hanna

åh tack^^

söt katt du har, han ser så gosig ut!

2009-01-23 @ 10:31:24
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0