30/1

Hej bloggen!
Idag har typ vart den skönste dagen på länge! :P
Jag hade en vanlig dag bara. Fast ja kom typ 10 minuter sent till art. Vi gör collage i grupper där man har två teman att göra typ en hel Vincent van Gough blomm grej. Våra teman är food and make up. Jag är i samma grupp som Suggee, Marina och Lil Jonis :)
Såhär ser den ut hittills:

 Fast den är såklart inte klar än ;P

Efter matte hade vi lunch och vi fick glass till efterrätt :D
Man fick välja mellan twister och piggelin. Jag tog ju SÅKLART piggelin!

Och haha Rustam och Benedikz ville undervisa hur man sög "glass" så... ja... XD
Sesam skämdes typ över de haha och Safapay med hans DUMMA kommentarer, jag orkar inteeeee!  XD

Aja sen hade vi SO och vikarie, fett skönt, men hon var jobbig. Och sen svenska prov på ordklasser. Jag tror att det gick okej, trodde ivarjefall att det skulle vara ett mycket större och svårare prov.
Sen sista lektionen hade vi homework help och vi hade bokat datarummet men neeej då ska dumma sexorna va där och vägra gå även om vi hade SKRIVIT UPP ATT DET VAR PÅ KLASS PÅ TAVLAN! Oh well...
Vi chillade bara i klassrummet och tog några bilder sen åkte vi hem då träffa jag Isaak och vi var i stan bara en liten liten stund sen åkte jag bara hem :)

 
Jag och Jesse <3




Vi och Ida <3


Lilla Adamo

Aja bibi! See yah // Maxi

Kommentarer
Postat av: Ida

jaaa tog bilderna på jesse o dej, hihih <3

oo på den på oss tre !

2009-01-30 @ 21:04:26
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: alexandra

coolt collage! haha skulle ha velat se rustams o benedikz undervisning...

2009-01-30 @ 22:33:29
Postat av: asena

gullig blogg =)

2009-02-05 @ 18:44:30
URL: http://aaseena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0