Måndag 26e Januari

Men hej igen! :D

Nu har jag kommit hem från skolan, det är inte så mycket som har hänt idag. Måste göra lite läxa och sånt.
Men det är sovmorgon imorgon, woohoo! Och lätta lektioner också :D Jag är verkligen trött nu haha, men jag fattar inte varför.  :S

Jag hade tänkt ge förslag på produkter som jag gillar, som är bra.

The Colossal volume marcara
Jag fick den här av Kidah i lördags och prova den idag. Den är skit bra för ögonfransarna blir långa och det är inga klumpar.

   Tourmaline
Det här är en skit bra plattång, den är så jävla bra också. En sån här har jag däremot inte men jag sparar för en sån- 400:-

Curlz for Girlz
Ett balsam som också finns i spray och hårkräm. Man ska använda den om man vill behålla de lockar (om man har ;P) som man har när håret är blött. Den funkar jätte bra, läs instruktionerna bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0