Läxor, yez indeed

Gud så tråkit jag har, jag svär! Alla verkar typ vara upptagna för ingen är inne på datan ;P

Det är meningen att jag ska städa mitt rum, äta, göra läxor och bla bla bla men jag är så jävla trött så ja pallar bara med att kolla på tv o vara inne på datan ;P

Jag har redan gjort lite av min svenka läxa men det var typ 8 sidors ordkunskap eller not som man behöver en ordbok til, vilket jag inte har XD
Sen har jag hemkunskap, engelska, SO mer som jag måste göra innan den här veckan är slut :S
det är mycket mer än vad det låter. Men det är bara att SUCK UP och deal with it, allvarligt.

Men så... happy times. Jag tror nog att de kommer att vara slut på ett tag ;P
Om det inte är så att jag kan fixa ett jobb för att kunna skaffa sig själv lite pengar men man behöver oftast kontakter om man är så ung som jag (14) och jag har inte särskillt många. Men men, vi får väl se :D
 
Jag får helt enkelt återkomma senare när jag har mer att prata om haha

puzz från Zini!! <3

 Trötta jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0