Basket Match

Hello!
Förlåt att jag inte skrev igår men jag kom hem över kl 10 på kvällen och då var jag rätt så trött.
På morgonen igår var ja skit irriterad på allt och alla men sen hade jag svenska plus och det är alltid höjdar lektionerna i veckan XD
Synd att det bara är de lektionerna måndag till onsadg...
När jag slutade fick jag och Nicole som vanligt gå till tunnelbanan i detta kalla väder :P istället för att ta bussen, men men man får väl bättre kondition i guess :P

Jag gick av i T-Centralen och mötte Amanda, min syrra och vi åkte till Chiccos fik. Eller jag tror inte att det är hans men han jobbar där, whatever. Det var as gått där! Jag åt en stor macka me parmaskinka och tillbehör och till efterrätt åt jag chai-latte och en moccaruta :D mmmh va gått!

Sen åkte vi till Vällingby för att kolla på en basket match som Amandas kompis spelade i. Södertälje mot Blackeberg. Det var en bra match. Vi garva så mycke åt folk och varandra så att jag fick ont! haha! Och vissa spelade så ORÄTTVIST att det inte var sant men ändå fick de inte faul :S haha Amanda blev fett lack.
Men tyvärr vann Blackeberg =/ Men matchen var skit rolig!

Efter matchen åkte hon hem till Solna och jag till Husby. Då hade mamma köpt en svensk ordbok som jag behövde och, två lådor som passade till mina gardiner, mjukisar och tuggummi :D :D :D :D


Nu ska jag nog börja dra mej till en lång dag i skolan.
Bibi! // pyss o kram Maxi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0