TIGIS

Hejsan bloggen. Jag har inte så kul. Jag är inte trött och vet inte vad jag ska göra.
Jag hade tänkt att skriva ett inlägg till min favoritkatt Tigis. Jag fick honom när jag fyllde 7 år.
Han blev bara lite över 5 år eller så.
Han bodde med min mormor och morfar på landet i Enköping. Sen blev han påkörd :(
Men det är sånt som händer om man är ute katt. Vill bara göra ett litet minnes inlägg till honom <3

TIGIS SANTOS

24 Juli 2001- Hösten 2006
Tigis- några månader



Tigis- 4 år



Idag- 24 Januari blir Tigis exakt 7 ½ år gammal. Love and miss u <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Suzz

eyy girl!

nice blogg må jag säga^^

kyssar

2009-01-24 @ 12:17:12
URL: http://woodstocksixtynine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0