29/1

Hej igen.
Nu sitter jag och kollar på Vänner (as roligt program!! XD)
Imorn har jag ett svenska prov på ordklasser. Hoppas det går bra också :)
Jag har inte mycket att skriva om... inget nytt som hänt från imorse bara. Eller jo, jag är kompis med Adam igen. Vi tjaffsade innan. Fett störande, tror inte jag vart så lack på länge... Ville bara smälla till han. HAHA!
Än har jag inte fått tag på Hip hip hora men men... Letar fortfarande :(
Om non kan fixa dej åt mig så säg bara till ;P Skulle blit JÄÄÄÄTTE glad då :D
Och jag måste hitta någonstans att praoa snart också... SNAAART. Men jag vet inte vat än, får ringa runt lite grann :D


Måste skaffa mig ett jobb snart det är viktigt med MONEY, MONEY, MONEY. Det är inte allt men det är en mycket viktig sak tycker jag ;P
Jag vill köpa en skinn jacka, plattång, hårprodukter och allt möjligt just nu. Men man får väl ta och vänta ett tag.

Vad tycker ni om att jag ska köpa en skinn jacka? En liten söt ;P Jag såg massa fina som Kenza erbjöd på hennes blogg- kenzas.se

Yey!!!! Det är FREDAG IMORGON!!! woooooooh! Jag vet inte än vad jag ska göra i helgen... Kanske träffa non :)
Eller plugga. Hahaha!
Eller kanske ska till pappa. Det var ett tag sen.

           

Jag hittade några jätte söta bilder på min kusin Maia som fyller 2 år i mars. Hahah jag orkar inte hon e så söt och mullig och tjock haha! Älskling!

PUSS BIBI /// MAXINE

Kommentarer
Postat av: hanna

söt gran med en massa tomtar i ^^

2009-01-29 @ 20:12:30
URL: http://halshammar.se
Postat av: Sara

Heej maxine <3

2009-01-29 @ 21:56:17
URL: http://sarassecret.blogg.se/
Postat av: jackie

Vilken vecka praor du? Jag har prao vecka 11 och ska förmodligen praoa i sthlm.

2009-01-30 @ 18:19:36
URL: http://fashionistadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0