Very tiered... =/

Hej hej! Nu sitter jag och har huvudvärk igen :(
Idag var en chill dag... vi hade inte så seriösa lektioner, vet inte varför men lärana var helt frånvarande ju...
Och ALLA svenska lärare var på VÄRSTA dåliga humöret... herregud. Och så tog de ut det på allt på svenska plus... =/

Jag var jätte trött när jag kom hem, tog nåt att dricka, la mig i soffan framför tv:n och somna :P
Sen var det not fel på blogg.se idag, kunde inte logga in på mitt konto :S
Jag har nu proppat mig med sallad och pepparkakor (lite eftersom att det är februari och inte december typ XP)
Jussde kollade ni på Top Model??! Jag gjorde det. Hade inte så mycket emot att hon vann men ville hellre att Aneligh skulle vinna... aja
Vem ville ni skulle vinna?

Imorgon ska jag vara i skolan kl ÅTTA!! Jag är med i Friends och de och Student Council ska fixa friendship day imorn, men det är chill, vi slutar klockan två imorn! jävligt tidit för att gå i min skola :D
Måste nu ta not för min huvudvärk (vet inte varför jag börjar få det hela tiden :S) och så ska jag gå och lägga mig

God natt mina sköna, söta, snygga, gulliga, roliga, tråkiga och allt möjligt!
// Maxine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0