Tiny day

UUFF. Jag är jätte trött haha, och har huvudvärk. Fan.... :/
Jag blev väckt för några timmar sen av mamma. Hon kom in med två mackor med tonfiskröra och gurka på och CHAI LATTE haha, börjar bli lite tjatigt att skriva om haha. Sen fick jag vatten melon ^^. Det var den saftigaste melonen på lääänge asså! Känns som att det börjar bli sommar snart haha!
Har inte alla märkt att det har börjat bli ljusare på kvällen, ooh jag är jätte glad! Hatar dumma Sverige på dumma vintern, alla blir deppade, sjuka, otrevliga osv. Hahaha!

Men nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar på My Super Sweet 16, marathon på MTV idag ^^

Nu blev jag sugen på SOMMAREN! ååhh, men det är inte så långt tills det blir varmt igen, när man kan sola och sluta se helt grå ut och man kan bada, och SOMMARLOV!
Jag hade tänkt åka på kollo, starrbäcken på barnens ö med Nicole och Jacki. Vi får se :)
Sen ska väl jag och mamma till Spanien som vanligt och träffa familjen. Sen får man ju se hur resten går, får hoppas på att man kunnat få tag på ett jobb tills dess.

Igår spelade jag, mamma och Roger yatzy, kort och fia med knuff, vi hade jätte kul och vi åt lite snacks och så. MYCKET bättre än att kolla på melodifestivalen tycker jag.
Men det slutade med att jag och mamma hade ca en timmes diskution mot Roger om pengar, tillslut blev jag skit frustrerad och gick in i rummet haha! Fett irriteande.

Idag ska jag vara hemma och inte gå utomhus och så ska jag plugga till mitt biologi prov för imorn även om jag redan kan allt, vill inte plugga för mycket heller för då blir jag bara förvirrad o så :/
 
Bibi! lägger in bilder senare från igår kväll iaf :D

// MAXINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0