Festen 21 feb (i förregår :P)

Okej såhär gick det från att tjejerna kom i lördags:
Vi fixade håret, kläderna och sminket på varandra. Eller det var mest Tiffany som fixa allt på alla haha och så hade mamma fixat lite lätt mat som vi åt innan vi gick.
Så tog vi tuben till Solna och mötte en snubbe som Tiffany och Pat kände och de sålde en biljett till han. Vi kom fram till Solnahallen runt 21.00, kommer inte ihåg exakt när.  Men vi kollade på dansgovlet och det var HELT DÖTT! Men efter ett tag när alla kommit, vart på toa och lagt alla sina kläder i garderoben blev det fest! Vi dansade arslet av oss och hade jätte kuligt :D
Men jag var ju fortfarande lite sjuk så jag hade inte så mycket energi i slutet och så började jag må illa av röken som sprutades ut typ varje tionde minut så jag var tvungen att sätta mig och ta det lungt och då blev jag jätte trött haha! Menmen... Jag dansade en gång till i typ 15 minuter och sen var det slut för mig så jag väntade på alla tills det var dags att åka hem. Det var lite synd för jag hade verkligen kul.
Det som var mest synd var att alla snygga killar blev utslängde för non anledning (vet inte varför) i mitten av festen haha!
Mamma kom och hämtade oss med bilden halv 2 och så lämnade vi av Pat hemma hos henne för hon fick inte sova över av hennes föräldrar :(
Hemma blev alla trötta och sega men vi stannade vid matbordet med mamma och åt några mackor och drack chai latte och pratade om vår kväll. Tills Annastasia och Tiff höll på att somna haha så då gick vi och la oss och alla sov jäääääätte gått.
Runt 3 nästa dag åkte de hem och jag och mamma städade undan sen gick jag och la mig, var fortfarande trött. Hahaha

Min enda uppgift nu som jag måste göra är att äta och bli friskis. Tyvärr har inte det hänt :(


Kommentarer
Postat av: idaaaaaaaah

soundds naaaice

2009-02-23 @ 16:19:39
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: Marie

Trevlig blogg skall vi lägga till varandra på bloglovin?

Delta gärna i min tävling.

Ha en trevlig kväll=)

2009-02-24 @ 18:11:57
URL: http://miaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0