Ingen sovmorgon den här helgen då... :P

Hur var eran Alla Hjärtansdag igår då?? :)
Min var bra. Jag vaknade tidigt så att jag hann fixa mammas present: Städade hela lägenheten (dammsög, skurade golvet,dammade och diskade) och så hade jag köpt grönt te i mango från indiska och ett par örhängen som hon verkar gilla mycket ;P
När mamma kom hem från jobbet blev hon jätte glad hehe
Och så började hon fixa middag för Roger och barnen skulle komma och Ruth hennes son och hennes kille. Vi åt som sagt middag, vi spelade kortlekar och så. Jussde haha Ruths kille och jag sjöng massa Michael Jackson låtar, hade skit kul!
När jag vaknade igår var detta det första jag såg när jag öppna ögonen:


.
Och när jag öppnade paketet:

   En jätte fin RING!!! :O :D

Sen gick jag och la mig rätt så jätte sent och vakna av att Amanda ringde mig 08.50!! Vi skulle vara på Lenny och Ryans match som sagt och jag kom bara 25 min sent :D och de hade inte ens hunnit börja matchen. De hade två matcher och när de var klara var vi tvungna att GÅ till gullmars, skit jobbigt haha (det var trappor... -_- haha men de som byggt den var väldigt omtänksamma tycker jag, de hade byggt en bänk på sidan av trappan om man blev trött haha!!!)

När vi var framme hos de i Östberga hade pappa börjat göra grytan (fläsk karré med makaroner, potatis och allt, skit gått som alltid :D )
Jag blev jätte mätt och jag somna i soffan och Amanda i Lennys säng haha! När jag vaknade kollade jag på Gossip girl och så snackade vi och garvade lite haha tills Roger kom och hämtade oss med bilden, hämtade Samantha i Bromma och lämnade Amanda i Solna och så åkte vi hem. Då åt jag upp min marabou amigo choklad hihi, den är god ^^

     

PS: snart kommer jag slänga datan i väggen!!!!! den är sååååååå seg!! :@:@

Aja nu ska ja sova, är väldigt trött ska ni veta ;P
GODNATT OCH SOV GÅTT ALLA!! <3

Kommentarer
Postat av: sara

skit fin fin ring



puss <33

2009-02-17 @ 19:16:13
URL: http://sarassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0