Grattis!

Hej hej! Sorry, har inte skrivit innan nu men jag har sovit och hållt på med SO frågorna. Usch.

Skulle bara säga att idag så FYLLER MIN BLOGG EN MÅNAD!
Woohoo haha! Grattis!

Och idag var sista dagen att lämna in kollo ansökan som min mamma gjorde på morgonen, sista dagen haha!
Jag har tänkt på att jag vill ha en skinnjacka för våren. Men de är ju så himla dyra men ska försöka fixa till det ändå. vilken av de här från 1-9 gillar ni bäst?



Ska dra nu!
PS: Det är säsongs premiär på Grey's Anatomy på kanal 5 kl 21:00

BIBI!! / MAXINE

Kommentarer
Postat av: idapida

ja vill ha en ny skinn jacka ja med ! hihi men har nte hita nåra fina bara i turkiet men dme kosata 10000 :() buuuuuuuuhu för det ! men iaf så akn man nte klicka på bilden maxine !

2009-02-18 @ 21:17:03
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: Anonym

nummer 7 är absolut snyggast

2009-02-19 @ 10:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0