090224

Heej hej. Om snart en timme kommer min moster och kusin som sagt hit från arlanda. Mormor kommer också för hon hämtar de och jag tror att alla ska sova här i natt. Mamma dammsuger och jag är klar med mitt så jag passar på att skriva ett inlägg.
Oooh vad jag är hungri har typ inte gjort mer än sovit nu idag ;P

Här är en bild på mig och tjejerna från i lördags:



Jag kollar igenom bilder och här är en från gympan som är ett äkta Sara garv haha! (mitten)
 

 haha ida verkar lite förvånad

 kolla så brun man var! och toppen av håret är ju en helt annan färg :O
så-åååå mörk man får vara. längtar till sommaren igen! bara 3 månader kvar till värme woohoo!!!

Men nu måste jag gå och fixa till maten och förhoppningsvis duscha.

Sen kom jag på en idé att lägga upp bilder på alla kompisar och bra tider jag haft med de så att de vet att jag uppskattar de :D Vad tycker ni om det? Det kommer att ta lång tid men det är det värt ;)

PS: om prick sex månader idag blir jag 15!
 Jag tycker att man borde fira när man blir nånting OCH ETT HALVT. Det är väl smart, tycker inte ni det???? :P

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Fina bilder^^

2009-02-24 @ 18:47:48
URL: http://reasonable.blogg.se/
Postat av: ida

uscha villka hemsak bilder du har på mej ! buuuhu haha ! men shit av brun duvaa ! :o<33

tkr d va bra idé men ja ahr me tänkt på d

2009-02-24 @ 19:39:55
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0