Dancy day!!

Heeeheej
Nu äter jag pepparkakor och kollar på Fresh Prince of Belair, haah den e så skön!
Vi slutade fett tidigt idag- halv två.
Det var jag, Tiffy, Bridgit, Cristian, Sammra, Atina, Rahel och Elin som tog över alla lektioner fast alla var inte med samtidigt. Vi hade friendship day i skolan och min grupp tog hand om dansen och lärde alla i skolan (års 6-9) kuridsk och tusrisk dans :P jag var vel inte så bra på det fast jag lärde mig. Det var skojjit :D
Vi började 9.40 och hade tre lektioner tills kl var 10.50 och vi år lunch. Jag satt med Nicole, Adrian, Sara, Ida och Alexandra. Under rasten delade skolan ut stora kanelbullar och varm choklad! as gått :D
Sen fortsatte vi med undervisingen. Det var jätte kul! Och Cristian gav mig och Tiffy massage haha, sen gav jag han en.
Det var jätte kul att kolla på alla haha!
Sen när vi slutade och alla gick på bussen var det två män. Den ena var normal och den andra såg ut att vara helt snurrug och borta, alla tyckte jätte synd om honom för han skämpade med att kunna komma på bussen men han ramla tre gånger och gick helt snett :(
Men han kom typ aldri fram, alla i bussen kollade och så körde busschaffören iväg innan han hann komma på och så vinkade han åt oss och ramla igen :( alla blev jätte lessna. Han var nog väldigt hög men ändå, det var jätte synd om honom, började nästan gråta.

Alla skulle hem och jag hade inget att göra för vi hade ju slutat så tidigt och Ida hade typ en timme på sig innan hon skulle träffa sin mamma i stan så hon åkte med mig till Husby och så väntade vi där på hennes tunnelbana för hon skulle tillbaka (ville bara fördriva tiden :P) och då gick jag hem och nu sitter jag här :)


             

BIBI! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha dansen va bäst ! haha o davodi tog allas korvar o vatten hahahah <3

2009-02-13 @ 19:06:43
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0