Prao

Heeeeeeeej!

Nu sitter jag hos mammas kompis med mamma. Vi har druckit capputino (lr hur d nu stavas ;P) med Toblerone smak :D gått gått
Kollade ni på Kenza på vakna med the voice idag? Jag gjorde det, hon verkade rätt stel men jag kan förstå det, hon var ju nervös eftersom att det var hennes första tv intervju. Och så var hon tydligen lite sjuk. Jag gillade att hon var ärlig och allt, man kunde märka det. För vissa säger till exempel i tv eller inom media att de är vänner med en viss person fast än de inte är det, bara för att slippa alla frågor o bla bla bla...

Det var inget speciellt i skolan idag. Efter lunch skulle jag och Sara åka "pulka" igen med en påse haha men som vanligt så ska jag åka först för att hon e rädd ^^ och när jag väl åkte så typ på nåt sätt ramla jag av påsen och rullade ner för hela backen nästan haha! Jag, Sara och Nicole GARVA SÖNDER oss haha! Sen kom jag inte upp och Sara var kissnödig så de stack för att gå på toa och lämnade mig ensam haha, fast när jag kom upp (tillslut ^^) gick jag till school band träning när Alex och Linus tränade och så kollade jag på.

På science hade vi dubbel lektion (-.-) och jag för det första orkade itne ta me mina böcker eller väska eller not för vi gjorde bara revision men men då ska han bli sur och säga att om jag inte skärper mig så kommer jagatt få I =/ bara för att jag inte tog med mig min väska BARA idag... Sen när jag kliade mitt öga säger han:

Mr. Ram: Maxine, u r a genius.
Jag: ??
Mr.Ram: U dont take your books with u and now u r sleeping in my class doh! U r gonna get IG!


Jag blev fett irriterad för ja SOV JU INTE ENS! :S

Jag: But i wasnt slepping...
Mr.Ram: Yes dont u lie to me I saw u!


Man bah men skojjar han eller?! Aja skit samma.

Efter det så var det meningen at vi skulle ha Svenska plus me njag behövde gå och fråga en salong om jag kunde få praoa där som jag sa innan och Jesse sulle få gå efter science och kolla själv så jag bad om att också få göra det, vilket jag fick av miss holmis. hihi ^^
Jag hade printat en karta på vart det låg (östermalm non stans) och så tog det några minuter innan jag hitta rätt ;P men när jag gjorde det så frågade jag om jag fick praoa där, hon som jobbade där sa att jag fick, jag var tydligen den första som fråga :D och jag ska vara där hela vecka 13. Men det är 7 veckor kvar så jag har tid på mig.
Det är en salong där de klipper hår, afro hår, de peirsar och så är det skönhetssalong allt i samma.
Får hoppas att jag lär mig not då bara :)
Andra vckan, vecka 14, hade jag tänkt om jag kunde jobba på ett hunddagis i husby där ja bor för då kan jag förhoppningsvis få sommar jobb :D
Jag ska fråga de imorn.

Men nu har jag inte mycket att skriva, jag återkommer isåfall.

Bye bye see uuuu honeys! // Maxine

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett störande att mr ram sa så





:D



2009-02-04 @ 18:42:37
Postat av: idapida

AHHAHA MR RAM ! I JUSTE LOVE HIM HAN E FETT SKÖN JUE; HIHI !

2009-02-05 @ 17:23:10
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0