uppbehåll

Hello sexies! Nu är jag på landet, har haft trevligt idag och lekt jätte mycket med Maia, vad säger man- alla ungar ÄLSKAR mig haha. Jag tänkte skriva ett inlägg till igår men datan hackade och den här är jobbig. Så jag vet  inte hur mycket jag ska skriva under veckan på bloggen. Om det inte är så att jag har veldans tråkigt eller kommer på not kul att skriva för här vet jag att det inte kommer att hända mycket här MOA HA HA.
Synd var det också att jag inte tänkte på att ta med mig kamera sladden för jag har några trevliga att dela med mig till er.

Hare gått och kommer sakna er tills senare och tyvärr alla kommentarer :( nåt som ni kan göra åt saken?
Vill ni att jag ska baxa några fler trevliga prov från Ida Pida?? haha säg bara till för nu ska jag kolla på THE LAST KISS. En film med han från Scrubs- Zach och hon från OC- Rachel.
WIII!

HARRE GÅTT! <3<3<3<3<3

CIAO

Kommentarer
Postat av: idapida

HAHAH jaaaaaaaa sno mera prov fraen majjh !:D <33

2009-02-25 @ 22:34:51
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0