Igår :D

SHuHu!
Nu kollar jag på Top model! Det är inte vanligt att jag gillar alla de typ 4-5 sista som är kvar. Jag kan ju hitta saker som jag stör mig på varje person där men så får man ju itne tänka! :)
Igår när Amanda kom så gjorde vi alal tre sushi. De blev skiiiiit goda! När vi var propp mätta drack vi Chai latte haha! Och så kollade vi igen på Bernad och Bianca. Det är typ vår grej hah! Vi garva så mycke så att vi inte fick luft och jag hade ont tills jag gick och la mig haha!
       

jaa vi ser lite konstiga ut haha fast det definerar väl bara min famlij hah!

PUZ O KRAM / MAXI

Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Vad tycker du om trenden som släpper loss 60-talet, igen? ♥



Kram

/LM

2009-02-10 @ 21:01:44
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: idapiiiiiiiiiiiida

HAHAHA ! <33 du ba men det definerar ju oss <3

2009-02-11 @ 17:51:22
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0