Fredag 13e! :O

NEJMEN hej på er idag? hur mår alla?
Jag mår toppen, inget dåligt har hänt. Fast jag känner mig alltid på topp på fredag 13e. Det är alltid min turdag :)
Glöm inte att det är det nästa månad också !! Woohoo haha
Nu har jag nyss diskat och ska snart städa mitt rum ville bara skriva ett litet inlägg först ;)

Hahah en rolig sak hände idag. Mr. Wohlner lacka på mr.Munro för att vår klass inte fick ´va i data rummet som vi bokat för att dumma 6orna ska vara där som INTE ENS FÅR BETYG! Och vi hade skrivit upp oss på schemat men aa så fick inte vi jobba där och som sagt blev Mr.Wohlner lack och bah "OKEJ alla får gå hem nu och jobba hemma istället!!!!!!!"
HAHAHAHA! Så vi fick sluta typ 20 minuter tidigare idag. Så han verkade inte ha en turdag idag haha.

Imorn är det ALLA HJÄRTANS DAG! Så ni får ju inte glömma att gratta alla era nära och kära. Man blir ju så jätte glad av sånt  när det händer . Yippie. Aja ska städa lite nu och äta mammas goda vegitariska lasagne nu. gud så gått! 

Bibi! <3 <3 <3 <3  

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhhh, lasagne. Vill också <3 :)

2009-02-13 @ 22:50:00
URL: http://heydaris.blogg.se/
Postat av: sara

sweet <3

2009-02-13 @ 23:41:20
URL: http://sarassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0