3/2/09

Hej hej idag!
  Jag är lite seg nu men dagen har vart trevlig tycker jag. Efter lunchen åkte jag och sara ner för en backe me snö i skolan på en plastpåse haha! Vi hade jätte kul :D På svenska plus vare chill, jag fick rätt så mycket av min SO klar, det är ju bra haha! På sewing hade vi vikarie. Fast vi skulle bara rita en modell på hur vi vill att vårt kuddfodral ska se ut.
  Efter det gick jag och Sara ner till lunchrummet och tog åt oss några knäckebröd haha. Men man måste ju få i sig lite energi för gympan. Vi hade Beep test idag. Jag trodde det skulle vara fett jobbigt men det var inte så jobbigt som jag trodde. Jag kom till nivå 9 när mitt förra var 6,3! Snacka om progress asså! :D :D :D
 
  Mamma har lämnat in min digital kamera på lagning, fett bra och så kommer jag att få tillbaka den om några veckor.
  Mamma kom också hem nu och hade köpt fett bra balsam och hårinpackning till mig! :) Ja kan lägga upp en bild på det nån annan gång kanske :)
  Fast nu stack hon så jag får sova ensam inatt igen ;P Hela lägenheten själv. Tyvärr har man VÄLDIGT mycket SO uppgifter och engelska och NO prov att tänka på =/
Svenska också.

  Aja bort med de tankarna. Ska gör lite läxa, äta mat, sätta in min nya hårinpackning, duscha och kolla på Top Model 11 ikväll. Låter mycket men jaa haha!

Bilder från igår med Ida Pida!

       

Hahah snyggingen prövar mina fula glasögon! XD

Bibii bitches! <3 // Maxine

Kommentarer
Postat av: Anonym

maaaaaaaaaaaaaaaxine men uasch haha wtf ja drevn ju ju promised nott to lägga ut dem ! :O men nejnej visst lägg ut dem bara ! :@ haha nej men love u

2009-02-03 @ 19:22:07
Postat av: Anonym

meeeeeen neeeeeeeeej maxine!!!! usch vafan ja drev ju hahah aaaja, tack för du lyssna på mej o la ut dem -.- aja love u anyway <3

2009-02-03 @ 19:23:12
Postat av: sara

vilka super söta bilder <3

2009-02-03 @ 21:18:39
URL: http://sarassecret.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

Tack så jätte mycket :D hoppas du haft en bra dag! kram

2009-02-03 @ 22:09:47
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: FEBB

tack så jättemycket! :D ja din var fin den med =)

2009-02-03 @ 22:54:38
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: maxine

Jaa det låter lite mycket...undrar vad du väljer bort..våga välja bort läxa..ja,det e ett hot..jag släpar dig med till bromma. puss i alla fall, älskar dig

2009-02-06 @ 17:24:47
URL: http://zini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0