Upptaget lov

Oj, hoppsan! Har inte skrivit på några dagar nu tror jag.
Men jag vill bara meddela att jag lever, och lever för fullt med mina kära väner och familj.

Kommer att vara upptagen varje dag nu upp till nyår.
Mellandags shopping med Nicole imorn
Träffa Kidah på tisdag (nytt försök :P)
Träffa Ida på onsdag
Fira nyår med Johan och familjen på torsdag.


Ganska upptaget, eller hur?

Men nu sitter jag iaf med en vetekudde runt nacken (har nackspärr :() och lyssnar på musik och snackar med Nicole på msn. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, ska lägga mig snart om jag kan (är inte så trött, men kanske blir det ;)) eftersom att jag inte ska vakna ALLDELES för sent imorn som jag brukar :P.

Men ha det bra sålänge!



Läääänge sen man hörde den här!:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0