Snöööö

God kväll på er!
Vad det snöar nu! Imorn ska jag se om jag kan åka "pulka" i skolan med folket ^^

Jag och mamma har fixat lite hemma och så eftersom att Samantha fyller år och vi ska få gäster. Passar bara på med ett litet snabbt inlägg.

Min dag har vart helt okej, inte speciellt mycket händer nu i slutet av terminen. Men däremot är det mycket tränande på mina uppträdande på skolavslutningen på fredag. Då ska jag både sjunga två låtar och presentera en FRIENDS dikt med Amanda H som represanterar vad vi på FRIENDS står för.

Just det! Så kommer jag, Sara och Alexandra vara med på projektorn som visas där vi gör en liten quiz haha.
Få se hur det går ;)



 


När jag och några andra åkte pulka på lunchrasten förra vintern i februari ^^

Kommentarer
Postat av: Olivia

hahah älskar dom! kostar typ 10 kr / 5 st i sätra ska köpa hundra fan :D wohoo high five ;)

2009-12-16 @ 09:43:05
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0