Shopping och varit med Kidah ;)

Shuuuuuuuu!
Kom nyss hem efter en dag med shopping och så har jag också vart me Kidah. Det var jätte trevligt och det kändes bra eftersom att vi inte träffats på över 4 månader. Måste träffa henne igen snart!

Det blev också att jag sov över hos Nicole igår eftersom att klockan blev ganska mycket och för att jag inte orkade åka hem :P. Trevligt det med. Det var chill ;)

Har handlat upp kläder för nästan alla mina pengar nu så det får väl bli 3-4 jobbdagar det här lovet haha. Jag har så mycket jag behöver!
Men jag köpte underkläder, tröjor, strumpbyxor/leggings, nagellack och mer säkert ;)

Samantha, jag och Andrew på julafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0