Nattblogg

Hej på er! Det blir ännu en nattblogg eftersom att jag har så mycket för mig nu på dagarna. Hahah saaajk men ärligt talat så har inte min data funkat (såklart) så jag lånar mammas killes dator.

De senaste dagarna har jag varit med Johan. Känns som om jag inte har nåt liv längre, som om jag har försvunnit från civilisationen haha. Har helt enkelt inte ringt någon och frågat om vi ska träffas. Däremot skulle jag ha träffat Kidah i lördags efter jobbet men det blev inte av för hon kunde inte. Synd.

Imorgon så måste jag storstäda mitt rum, men jag ORKAR INTE med massa rensa lådor och garderob och shit. Nej, nej, bara städa bra och damma och dammsuga ;)

Sen får vi se vad som händer resten av dagen. Skulle inte förvåna mig om jag träffade Johan haha.

Men på onsdag åker jag, mamma och hennes kille ut till landet och firar jul där med massa folk. Ska bli trevligt. En rikig jul ska vara på landet med massa mysiga folk OCH FRAMFÖR ALLT ska det finnas katt! Och tur som jag har så kommer det vara 4 stycken där! :D

För övrigt hade jag tänkt att dra mig ner i sängen nu och se om jag kan sova. Men först ska jag lyssna på lite musik ;)

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Soulm8

jo ja måste nog hålla med di lite... du har fördvunnit från civilaationen haha :( <3

godjul soulm8!:D<3333

2009-12-23 @ 19:51:49
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0