Mitt år 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja,men inget jag kan komma på nu :P 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Neej, tyvärr. Hade ett nyårslöfte att inte få nåt IG, men man glömmer ju att man gör löften för nyår!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inga vänner, men bekanta
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och det är jag riktigt glad över.
5. Vilka länder besökte du? Spanien och England
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Inget speciellt, ännu mer betydelsefulla händelser kanske! 
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 18-19 april och 16 oktober.
8. Vad var din största framgång 2009? Höstlovet skulle jag tro ^^
9. Största misstaget? Att jag inte vart med Alexandra så mycket
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Småsjuk bara, inget farligt.
11. Bästa köpet? Mat!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat :P
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa det mesta, har garvat vaaarje dag. Mest tack vare Nicole!
14. Vilken sångare kommer alltid att påminna dig om 2009? Michael Jackson (R.I.P) 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vet inte. Har inte gjort så mycket SPEICELLA saker men glad har jag varit ändå :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Gått ut mer och vart med folk
18. Hur tillbringade du julen?Ute på landet hos en trevlig familj med mamma, Roger och barnen och katterna
19. Blev du kär i år? ja, det kan man säga ;)
20. Favoritprogram på TV? DESPERATE HOUSEWIFES
21. Bästa boken du läste i år? Varg Bröder del 5
22. Största musikaliska upptäckten? Massa
24. Något fick när du fyllde år? Pengar, mobil, converse och lite andra smågrejor.
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja, en till katt haha!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var i skolan, gjorde inget speciellt men firade mig med vänner och familj hemma hos mig dagen innan eftersom att jag fyllde år på en måndag
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Längre hår haha!  En aning mer pengar kanske?? haha
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Enkel, skön och färgglad
29. Vad fick dig att må bra? Att göra nåt jag tyckte om som t.ex vara med vänner och äta! Semesterna också
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Iiiiingen alls
31. Vem saknade du? Kidah och Keisha 
32. De bästa nya människorna du träffade? Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0