MERRY CHRISTMAS!

God Jul folket!!!!!!!!!!!!!!!!
Ååh vad glad jag är att det är julafton. En vit jul på köpet! Var inte det gaaanska länge sen känner ni?
Jag känner inte riktigt att det är jul men jag känner på mig att idag kommer att bli en bra dag.

Jag har nu ätit frukost och ska snart ta en dusch, packa min väska för att jag, mamma och hennes kille åker till någons landställe där mina styvsyskon är just nu och fira julen där.

Innan vi åker vår 1 timmes färd med bil mot Uppsala hållet så ska jag och mamma förbi Kista Galleria till Indiska. Hon skulle se om hon kunde hitta nåt där.

Vi övernattar där borta och så skriver jag när jag har kommit hem igen ;)

Med det så önskar jag er än en gång en uuuuunderbar jul! Puss puss!



Ett tag sen jag hade en bild ^^
En på mig och Olivia från i torsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0