Lugn dag

Vad internet ska strula hela tiden!
Har förstökt få det att funka men till slut så fixade mamma det :)
Just nu kollar jag på I hennes skor, men det är reklam nu. Det är bra, har sett den innan. En film med Cameron Diaz.

Min dag har inte varit så speciell men helt okej. Den har varit lugn iaf. När jag kom hem somnade jag så jag är inte särskillt trött. Hoppas jag kan somna ändå snart!

Imrgron är det "Tema Dag" i skolan där 9an ska snacka om gymnasie grejser. Och det sköna är att vi slutar 14.00 för en gångs skull i skolan. Vi slutar alltid så sent hehe. Efteråt ska jag träffa Johan och vet inte vad vi ska göra. Säkert kolla på en film eller nåt åt det hållet :)

Ska kolla klart på filmen nu och sen ska jag gå och lägga mig så att jag inte däckar i skolan igen imorn. Inte bra, inte bra :P

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0