LOOOOOOOOOOV!!! :D

Shuuu på er alla!
Min data har inte funkat förrän idag och därför har jag inte kunnat skriva.
Äntligen lov iaf! Hur skönt är inte det?!
Efter en ganska lyckad skolavslutning åkte jag och Tiffany till Kista, mötte upp Sofia och åt. När Tiff stack gick jag och Sofia runt lite till och sen hem till mig. Hon var här hos mig tills typ 18.00-tiden och sen dess har jag mest bara suttit framför datan och inte gjort så mycket.

Nu börjar jag känna mig lite trött så jag ska gå och lägga mig för jag ska upp tidigt imorn för att jag ska jobba.

DET har jag absolut iiiiingen lust med. Men som tur är så är det bara i en dag och inte nästan hela lovet som under höstlovet. Pallar inte pressen på det jobbet asså. Men när det ändå bara är en dag och man får ganska bra med pengar så vf inte? ;)

Efter jobbet ska jag förmodligen träffa Kidah som jag inte träffat sen augusti. Länge sen. Vet inte riktigt vad jag ska göra men jag kommer nog vara borta hela dagen imorn. Om det nu blir att jag träffar henne. Vi få helt enkelt se ;)

Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0