Lite upptaget ^^

Hej på er igen!
Förlåt för att jag inte skrev igår. Jag var med Johan HELA dagen. Först åkte vi hem till mig efter skolan och fixade lite saker, åkte hem till han och kollade på lite av Blood in Blood out (♥). Så jävla skön film asså, men det tycker nog de flesta haha.

Vi hann inte se klart hela för mitt i allt skulle vi äta sen stack vi till Sesam där Rustam, Simon och någon Jocke var. Vi chillade där ett tag och sen begav jag och Johan oss hem mot mig och på stationen i Bredäng träffade vi på Magda, Sara, Janice, Olivia och några till jag inte känner som skulle till Sesam och chilla där :)

Så när jag och Johan kom hem så kollade vi på Saw III och nu måste jag duscha och äta och städa upp lite innan jag åker dit igen och förstätter kolla på Blood in Blood out haha. Jag har segat tillräckligt på datan nu.

Sen kanske jag ska träffa Sharon, det var så länge sen. Och min styvsyster Samantha och vi ska umgås lite. Få se vad jag hinner med ;)


Kommentarer
Postat av: Olivia

yes i agree! ;D och roooosa!

2009-12-05 @ 17:26:14
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0