Lila munkjacka :)

Åååh råkade nyss radera mitt inlägg!
Jag gör det kortfattat då ;)
Runt 19.00 kom jag och mamma hem från nya Kista och hon har köpt en lila munkjacka till mig fån H&M. Så gulligt av henne ^^
När vi åkte där ifrån åkte vi förbi Husby Centrum och köpte två kebabpizzor och så gick vi in till Ica och köpte Vimto- Världens gooodaste läsk! Och TVÅ choklad julkalendrar haha!
Nu är vi alla hemma- jag, mamma och mormor och ska inte göra så mycket. Kolla på Desperate Housewifes är ett måste iaf. Har inte sett det på TRE veckor! Jag skyller allt på Johan. Hahah skojja.
Måste ladda upp bilder på Facebook också. Få se hur långt jag hinner ;)

Jussde! Jag vet vad för väska jag vill ha nu! Som man kan ha till både skola och inte skola. Den har fina färger men är ganska dyr. För mig iaf haha 320:- på New Yorker ^^


Den köpte mamma till mig iaf.
Fast i lila dårå. 199:- på herr avdelningen. (Jag behöver en stor ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0