Julgranen!

Hej! Sent igen, I know, men jag skriver ju ;)
Jag och mamma har nyss satt upp julgranen direkt när vi kommit hem från middag hos mammas kompis Gail och hennes lilla 4-åriga Alma :)
Den kommer nog inte komma ner förrän i mars nångång haha. Julgranen alltså ;)
Jag gick förbi stan en snabbit med Nicole, Jonis och Alex och letade efter en julklapp och kom hem TVÅ st till mamma haha. Men nu har jag iaf köpt nåt ;)
Dagen idag har vart helt okej. Är riktigt förbannad på Mr. Wohlner dock... Aja

Hahah har tagit massa gravid bilder på mammas mage. Vi har jätte kul haha!

Och just det! Jag och hon var ju på lägenhetsvisning i söndags och idag fick vi veta att vi kanske ska få den! :D
På Östgötagatan. ;) Ooooh high tec! Moahahaha



Okej.. TRO MIG. Den ser mycket finare ut i verkligheten :P
Plus att blixten förstörde allt, det är mörkt i vardagsrummet men det syns inte haha.

Nu gör mamma fruksallad åt oss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0