I'm bored ^^ och joooo, jag ska sova nu

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.




1.
Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Fett långt eller hur? :P


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Xbox ;)


3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Chilla idjuut de e bra :D


4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Nu är jag hemma och ligger i morsans säng redo att däcka^^ haha jag ser helt förstörd ut mörk under ögonen, röd runt näsan och håret e helt flottigt o står åt alla håll xD men sov gått nu lilla stjänan, ses imorn puuuuuuuus! :D <3


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Börjar ni bli färdiga där?


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Yo händer nåt?


7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffa honom?
Haha ahaaa :P


8. Vad vill du höra mest av allt?
Hon blev jätte glad och gillade pappret också ;) pappa sa att ja har varit  duktig med inslaget så jag sa att det va du som gjort de ^^


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Ganska coolt tycker ja ^^


10. Din romantiska replik?
Aint jack shit


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Fan vad bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0