Free- Day 26

Vill bara meddela att Nicole är uppe nu, jag har städat rummet och ska äta risgrynsgröt med sirap och mjölk nu och halv 3 drar jag hemifrån ;)

Fick nyss Ellos och H&M vår kollektionen på posten. REDAN! Får mig att längta som fan till våren.. Men för att vara ärlig så är det här den bästa vintern hittills. Vädermässigt asså. Det har vart mycket snö, till och med på julen i år! Och knappt nåt slask. Jag brukar inte gilla snö överhuvudtaget eftersom att det är så kallt och för att jag hela tiden fryser men i år har jag knappt frysigt och kunnat gå ut med bara ett långt linne, ett par tights och min "tunna" jacka enligt alla. Happy winter! :D

Lägger in dagens låt samtidigt nu också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0