Dålig uppdatering.

Nu har jag nyss duschat.
Hade som sagt tema dag i skolan idag och gjorde typ INGET :P
Niiice. Efteråt mötte jag upp Johan och åkte hem till mig och gjorde pankakor och kollade på Soul Plane. Läänge sen jag såg den filmen assååååå, så rolig haha.

Imorn ska jag, Ida och KANSKE Nicole ova över hos Sara. Ha en tjejkväll nivet ;)
Det ska bli mysigt, var länge sen sist. I april liksom.
Men det betyder att det inte kommer bli nån bra uppatering ALLS då närmaste dagarna.

Fredag: Tjejkväll hos Sara

Lördag: Dag med Johan (som vanligt :P)

Söndag: Baka med Nicole och förhoppningsvis Jonis!

Nu är jag trött och ska upp tidigt imorgon, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0