Ännu en dag med Johan :)

Heeeej på er! Som vanligt jag som är sist med att lägga mig :P
Har kommit hem från Johan nu så det blev ingen Sharon och Samantha idag. Skulle inte blivit det även om jag kom från Johan tidigare så varför inte stanna lite längre? ;)


Imorgon är det andra advent och då ska jag och mamma försöka sätta upp lite julpynt och sånt. Sen vid 18.00 tiden ska vi på en lägenhetsvisning på söder så det ska bli trevligt vara för sakens skull haha.
Annars vet jag inte mer vad jag ska göra.

Nu ska jag iaf kolla runt på internet och se om jag kan hitta bra dvder jag vill ha :D

Kom på att jag måste börja köpa julklappar också! Har inte ens börjat, alltid i sista stund gör jag det haha.

Har ni köpt julklappar än? Till vem och vad? :)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Tack! ;D haha yes :)<3

2009-12-06 @ 12:12:00
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

Var med och tävla om att bli veckans blogg!

2009-12-06 @ 12:48:37
URL: http://emmaingemann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0