Andra Advent

Lite sent nu hehe. Just nu sitter jag och letar efter gymnasier jag kan tänkas gå i, på internet. Det går väl ganska bra.
Ville bara berätta om min dag. Jag sov fram och tillbaka fram till 15.00 haha och runt 16.00 kom Johan hem till mig och vi mös lite. 17.40 åkte jag och mamma till Söder där det var en lägenhetsvisning. Samtidigt lämnade vi av Johan i Slussen.
Lägenheten var fin och mysig. Jag gillade den mycket. Det enda dåliga var nog att den inte har en balkong och att det är ett mindre badrum än vårat nu hehe. Men hursomhelst så tackade mamma ja till den om vi får den. Fast tror inte det men varför inte ta chansen? ;)

När vi var klara där åkte vi snabbt förbi Willy's och sen till Sollentuna Bio och mötte mammas kompis och så kollade vi på den tredje filmen av Stieg Larsson eller vad han nu heter. Kommer inte ihåg vad filmen/boken heter. Men den var intressant och jag gillade den. Såg "Flickan som lekte med elden" för inte så länge sen, men jag har inte sett "Män som hatar kvinnor". Den vill jag se däremot.

Snart ska jag lägga mig. Har en lååång dag i skolan imorn. Kuligt... Hahaha

Ha det bra tills dess! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0