WTF? :O

Jag skulle ha träffat Amanda idag (Heydari :P) klockan ett men jag försov mig så hon hade redan bestämt att göra not annat med Magda när jag ringde upp henne... Aja skit samma. Få se om jag gör not idag. Vet inte om jag känner för det längre..
Ville bara meddela att jag fortfarande lever och är mig själv HAHA! Måste äta nu!

OMG!! :O Jag såg nyss en SKIT fuckad fågel på min loftgång! Det såg ut som en blandning av kråka och skata! Helt sjukt! My god! Hahaha jag trodde först att det var en vanlig skata fast liten. Den hade sån färg och samma fjädrar längst bak fast ett kråkhuve :O
Fan att jag inte hann ta kort på den. Ni tror säkert att jag är helt borta MEN DET ÄR JAG INTE ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0