Jag har köpt....:

Nu har jag och mamma nyss ätit upp vår kebabpizza för andra gången inom en vecka haha. Tjockisar. Vi var i skärholmen hela dagen så det blev ingen Magda and the crew. Jag fick med mig massa roligt därifrån!


Bikiniöverdel från Gina Tricot och hårspännen från H&M


Trekvarts lång tröja från Sisters, leggings från New Yorker


Linnen och leggings från New Yorker


(Kolla den söta förpackningen! :D) 4 söta trosor från New Yorker också- Lemon, Cherry, Kiwi och Strawberry ^^

Så, vad tycker ni? ;)


Kommentarer
Postat av: Maggie

sött!

2009-08-04 @ 23:57:44
URL: http://maggiemcflash.blogg.se/
Postat av: Lilian

Jätte fina saker, vart ligger affären? =)

2009-08-05 @ 00:24:39
URL: http://reasonable.blogg.se/
Postat av: Anonym

you have become rich bitch! :o<33

2009-08-05 @ 11:04:47
Postat av: Anonym

Fint, men när kommer du att fa tid att ta pa dig alla dina nya kläder????? Du är som mamman din....

2009-08-05 @ 18:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0