280809

Godmorgon!
Gud vad trött jag är haha! Vet inte varför.
Snart ska jag fixa mig för att jag ska vara i Hagaparken klockan tre på en avskedspicknick för min syster och hennes kompis som åker till Italien i tre månader.
Men innan det måste jag packa en liten väska för London. Kommer säkert hem lite sent idag och åker tidigt imorgon så måste göra det nu.
Har ingen aning om vad jag ska ha med mig och så haha.
Tar väl fram lite saker och så bestämmer jag och mamma lite närmare på det när vi kommer hem igen för just nu jobbar hon ;)


PS: Idag skulle Michael Jackson blivit 51 år! Grattis!


Men ha en bra dag!
PUSS!

 


Kommentarer
Postat av: FEBB

snyggingar! och rest in peace VÄRLDENS största, bästa och mest udda artist. det kommer aldirg komma ngn som dig, and you are always in our hearts:), och ja.. synd att man inte har pengar, eller ok får lite av mitt barnbidrag men vafan sen får vi kämpa så vi får bra jobb!

2009-08-29 @ 20:41:33
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0